Populaire berichten

vrijdag 12 november 2010

DISCOBAR STUDIO JP MUSIC SHOW

alle soorten muziek zijn hier te horen van de gouden tijd van toen tot de tijd van heden

DISCOBAR STUDIO J.P. MUSIC SHOW

D.J PATRICK VAN VLAANDEREN

Kortenbosstraat 66

9230.MASSEMEN Wetteren

tel 09.369.71.33 btw be0647406803

mijn prijsofferte
........................................
feest met muziek en discobar voor een volledige avond 350€

geen extra kosten muziek tot einden van het feest en met als extra als het met receptie is
die word ook verzorgt en alles zit in de prijs inbegrepen

kleine bij een komsten met muziek en discobar 3 uur 200€


ander kleine evenement met discobar 2x 45 minuten muziek 100€



boeking tijdig zeer druk de eersten twee maanden van jaar niks meer vrij

liever nu boeking te doen voor volgend jaar dat geen discobar meer vrij te hebben

vriendelijke groeten

het team van studio j.p team

3 opmerkingen:

  1. weinig geld voor steen goeden muziek ambiance
    verzekerd en een geslaagd feest er boven op
    en ze hebben mijn feest gedaan ze hebben gedraaid tot 6.30 u en hebben 350€ betaalt en ze waren bezig 18 u en onze receptie was in de prijs inbegrepen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. door gezondheids reden ben ik verplicht om al mijn activiteiten stop te zetten daarom mag alle revlamen verwijdert worden die afkomstig zijn van wettinck patrick
    ik heb geen btw nr meer en zeker geen unizo nr meer

    BeantwoordenVerwijderen